Sobre la revista

Focus i abast

REPTE té com objectiu obrir un espai d'investigació, anàlisi i reflexió sobre els continguts que s'ensenyen en diferents contextos i nivells educatius en psicologia, la seva fonamentació teòrica, experiències innovadores i metodologies docents, així com treballs d'investigació sobre l'ensenyament i divulgació de la psicologia.

Política d’accés obert

A partir del núm. 8 (2014), tots els articles de la revista estan subjectes a una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial, per la qual es permet copiar, distribuir i adaptar els documents sempre que se'n citi correctament l'autoria i la font original i no se’n faci un ús comercial.

Per la resta de números, els articles estan subjectes a una llicència amb Tots els drets reservats, i per tant cal demanar autorització a l'editor per copiar o distribuir els documents.

aboutPeople:Equip editorial

Francesc Sidera Caballero. Universitat de Girona

Sotsdirector
Carles Rostan Sáncez. Universitat de Girona

Secretari
Marc Pérez Burriel. Universitat de Girona

Redacció
Pilar Albertín. Universitat de Girona
Beatriu Caparrós. Universitat de Girona
Pilar Monreal. Universitat de Girona
Elisabet Serrat. Universitat de Girona
Carles Rostan. Universitat de Girona
Judith Oller. Universitat de Girona
Mònica Cunill. Universitat de Girona
Marc Pérez. Universitat de Girona
Antonia Dorado. Universitat de Girona

Avís de drets d'autor

Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra.